امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا چهار مرکز درمانی در شهر هرسین آماده سازی و تجهیز شد.
کد خبر: ۸۳۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 March 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت: از زمان شروع اپیدمی بیماری کرونا ۷ جلسه جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری در شهرستان برگزار شد که ماحصل این جلسات اختصاص یک بخش از بیمارستان شهدا به بیماران تنفسی بود که این بخش دارای ۶ تخت ICU و ۴۲ تخت عادی می باشد.از دیگر اقدامات جهت مقابله با کرونا ویروس تجهیز درمانگاه شماره ۲ بیمارستان شهدا، آماده سازی درمانگاه آیت الله طالقانی و تجهیز سالن معلم شهر هرسین است که در این سالن ۵۰ چادر با تخت و امکانات کافی مستقر است.

وی در ادامه بیان داشت: به کمک اکیپ هایی از شهرداری، سپاه پاسداران و همچنین سازمان های مردم نهاد در دو نوبت صبح و شب عملیات گندزدایی و ضدعفونی در سطح شهر صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده مسدود کردن ۶ ورودی از ۷ ورودی شهر هرسین است که با مسدود شدن این راه ها تمامی ورودی ها و خروجی ها در یک راه متمرکز شد. پس از انجام این عمل اکیپ هایی از شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و نیروی انتظانی جهت تب سنجی و غربالگری در این راه مستقر شدند که همین عمل سبب شد با وجود ورود تعداد کثیری از شهروندان به این شهرستان همچنان شاهد شرایطی پایدار در این منطقه باشیم.

شاه آبادی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین کمک به سیستم درمان شهرستان لازم است شهروندان اصول بهداشتی توصیه شده را به طور کامل رعایت نمایند و در خانه های خود بمانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار