رضا سالاری درگفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان سنقروکلیایی گفت: همه ظرفیت‌های درمانی و خدماتی سپاه و بسیج برای ارائه خدمات بهداشتی و غربالگری خانه به خانه ، تولید ماسک و ضد عفونی معابر با هماهنگی کادر بهداشت و درمان شهرستان سنقروکلیایی به کار گرفته میشود.
کد خبر: ۸۳۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 18 March 2020

رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : شبکه بهداشت و درمان با همکاری دیگر دستگاه‌ها ،سپاه و بسیج در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا جدی تر وارد عرصه شده و نیرو های خود جوش مردمی و جهادی در این امر مشارکت خوبی را به عمل رساندند.

وی تصریح کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته‌ و در صورت لزوم به حضور نیروی انسانی بسیج آمادگی دارد که تیم‌هایی را در اختیار مراکز مقابله با این بیماری قرار دهد.

سالاری بیان کرد: تاکنون نیروهای بسیج و جهادی اقداماتی در این راستا انجام داده اند که شامل ضدعفونی و گندزدایی محلات شهرستان به صورت مستمر و راه اندازی دو خط تولید ماسک و لباس برای کادر درمان و آمادگی برای اهدای خون می باشد .

وی افزود: سالن ۹ دی سپاه ناحیه سنقر با هماهنگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان سنقروکلیایی و همکاری شهرداری و شبکه بهداشت ضدعفونی شده و در راستای پذیرش بیماران احتمالی به کرونا دایر می باشد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سنقروکلیایی در پایان اعلام کرد: بسیج و سپاه با تمام توان و مستمر در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشد با توجه به جمعیت شهرستان و تعداد مهاجرین شرایط را سخت تر خواهد شد که به همکاری مردم برای عبور از این بحران نیازمندیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار