مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه از تامین و اهداء یازده دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار توسط جامعه دندانپزشکان و مدیریت پتروشیمی پلیمر استان کرمانشاه جهت مقابله با کروناویروس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 21 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه دکتر شیرزادیان گفت: به منظور تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی تابعه دانشگاه برای مقابله با کروناویروس مبلغ ۲۱۹ میلیون تومان ، توسط جامعه دندانپزشکان و مدیریت پتروشیمی پلیمر استان کرمانشاه به دانشگاه اهدا شد.

وی افزود:پس از اهداء این مبلغ به دانشگاه برای مقابله با بیماری کرونا ، بلافاصله با تدابیر معاونت غذا و دارو، مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه نسبت به سفارش یازده دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار تولید داخل جهت مراکز درمانی تابعه دانشگاه اقدام وبا پیگیرهای بعمل آمده خوشبختانه این تجهیزات امروز وارد انبار تجهیزات پزشکی دانشگاه گردید.

به گفته شیرزادیان این تجهیزات در اولین فرصت بین مراکز درمانی درگیر در بیماری کروناویروس توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عمل نیکوکارانه خیرین محترم استان بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است گفت: امیدواریم با تداوم این اعمال خداپسندانه، شاهد کم شدن آلام بیماران و بخصوص مبتلایان به کروناویروس در سطح استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار