یک کارشناس مسائل دینی گفت:توسل به باب‌الحوائج امام موسی‌بن‌جعفر (ع) در پشت سر گذاشتن بحران‌ها کارساز است.
کد خبر: ۸۳۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 21 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت‌الاسلام مجتبی فتح‌الهی‌نژاد اظهار داشت: شهادت امام هفتم (ع) با عید باستانی مصادف شده و امیدواریم که عنایت آن حضرت شامل حال همه ملت‌ها به ویژه ملت ایران شود و این کسالت و بیماری از همه جوامع مخصوصاً ایران اسلامی رفع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امام موسی ابن جعفر (ع) باب الحوائج است، توصیه شده همه مؤمنین دعای توسل را قرائت و به آن امام بزرگوار (ع) توسل کنند تا شاهد برطرف شدن این بحران باشیم.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: در ایران اسلامی میزبان فرزندان این امام بزرگوار به ویژه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در مشهد و قم هستیم و بسیاری از امام زادگان در کشور از فرزندان و نوادگان این امام بزرگوار و مورد توجه مردم هستند و توسلات آنها برای افرادی که ملتمس دعا بوده راهگشا است.

حجت‌الاسلام فتح‌الهی‌نژاد گفت: در تاریخ نقل شده که امام موسی‌بن‌جعفر (ع) زندان‌های طولانی را برای دفاع از اسلام ناب و حفظ ارزش‌های دینی تحمل کردند و مجاهدت‌های آن حضرت در زندان‌های طولانی منجر به این شده آن امام بزرگوار برای ما باب الحوائج باشد.

وی عنوان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی انقلابیون ما که بر اثر مجاهدت به زندان می‌افتادند با توسل به امام موسی بن جعفر (ع) از آن امام بزرگوار به یاد تنهایی و تحمل زندان‌های نمناک و سخت الگو می‌گرفتند و تحمل آن زندان‌ها برای مجاهدین آسان‌تر می‌شد.

این کارشناس مسائل دینی بیان کرد: امیدواریم در این شرایط که عده زیادی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه مانده‌اند و البته ماندن در منزل هم سختی دارد با اقتدا به امام موسی (ع) این بیماری را پشت سربگذاریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد برطرف شدن مشکلات جهان اسلام و جامعه بشریت باشیم، افزود: قرائت دعای توسل برای اجابت دعاها و برطرف شدن مشکلات بسیار توصیه شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار