محمد ناصر معصومی زاده درگفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ستقروکلیایی گفت: مردم با رعایت کردن نکات بهداشتی و در خانه ماندن و دوری از تجمعات میتوانند در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا موثر باشند .
کد خبر: ۸۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 24 March 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار کرد:ورودی های شهرستان توسط نیرو های انتظامی با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان کنترل میشود در صورت هرگونه مشاهده افراد مشکوک بلافاصله به مراکزی که از قبل به این منظوردر نظر گرفته شده منتقل و تحت نظر قرار می‌گیرند.

وی افزود : عید امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته میباشد مردم باید از دید و بازدید ها و دیدنی ها پرهیز کنند،از ترددهای غیرضروری خودداری نمایندو شرکت در تجمعات و مراسمات به جد خودداری شود .

فرماندار سنقروکلیایی تاکید کرد:برای اینکه بتوانیم زنجیره این ویروس را قطع کنیم همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارهای بهداشتی که اعلام شده لازم است .

معصومی زاده تصریح کرد: با توجه به شرایط بسیار حاد شهرستان سنقروکلیایی اقداماتی که بایستی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای پیشگیری و مقابله با این بیماری لازم بود و هست انجام گرفته و یا در دست اقدام می باشد.

وی ابراز داشت:از سوی مسولین استانی و شهرستانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفته ومردم میتوانند با رعایت نکات بهداشتی ما را یاری کنند.

 فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پایان خاطرنشان کرد:دهیاران و شوراهای اسلامی بعنوان مدیران بحران هرگونه موارد مشکوک به کرونا را با شبکه بهداشت و درمان درمیان میگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار