مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آورد ۹۵۳ میلیون مترمکعبی بارندگی‌های سال آبی جاری برای سد‌های استان، گفت: سد "شیان" اسلام‌آبادغرب نیز در شرایط سرریز قرار دارد.
کد خبر: ۸۳۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 25 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام درویشی ، از بارندگی‌های خوب چند وقت اخیر در استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: با وجود این بارندگی‌ها هم اکنون یک میلیارد و 17 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای استان کرمانشاه ذخیره شده است.

وی ادامه داد: این میزان ذخیره نشان می‌دهد نزدیک به 75.5 درصد ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی سدهای استان پر از آب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه آورد سال آبی جاری(از ابتدای مهر ماه 98 تا کنون) برای سدهای استان را 953 میلیون مترمکعب اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که با توجه به بارش‌های قابل توجهی که داشتیم مقداری از ظرفیت سدهای استان را آزاد کردیم.

درویشی بیشترین ذخیره سدهای استان را نیز مربوط به سد "گاوشان" دانست و تاکید کرد: سد "شیان" اسلام آبادغرب نیز اکنون در وضعیت سرریز قرار دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های خوبی که برای ابتدای بهار امسال انجام شده، افزود: در صورت نیاز ظرفیت سازی بیشتری در سدهای استان انجام می‌دهیم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار