سخنگوی ستاد کرونا استان کرمانشاه گفت: با توجه به احتمال ورود به پیک جدید بیماری کرونا؛ از مردم استان تقاضا و خواهش می‌کنیم تا ١٥ فرورین در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 25 March 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ سخنگوی ستاد استانی مدیریت و مقایله با کرونا ضمن اشاره به لزوم مشارکت مردم و اصناف گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقلام مورد نیاز مردم را به صورت اینترنتی و بدون هزینه ارسال کنند و از مراجعات تا حدامکان کاسته شود.

وی خاطرنشان ساخت:بازار‌ها و مراکز خرید اقلام غیرضروری بر اساس مصوبه ستادملی کرونا تا ١٥ فروردین تعطیل است و حتماً مردم باید تردد‌های غیرضروری را بسیار کاهش دهند.

بهرام نژاد از انجام اقدامات بسیار سختگیرانه در ورودی شهر‌ها به منظور انجام تست تب سنجی و غربالگری خبر داد و گفت: در صورت ادامه روند تردد ها، محدودیت‌های شدید قانونی اعمال خواهد شد.

سخنگنوی ستاد استانی مدیریت کرونا ادامه داد: نقاهتگاه‌هایی توسط ارتش و سپاه برای پذیرش بیماران احتمالی در روز‌های آینده ایجاد شده که بخشی از برنامه پیش بینی شده برای انتقال بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت دستگاه‌های اجرایی بر اساس دستورالعمل ابلاغی در هفته پایانی اسفند ماه سال گذشته است؛ تصریح کرد: حضور حداقلی کارکنان به منظور حفظ سلامت عمومی توصیه می‌شود و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی با حضور یک سوم کارکنان امور انجام و سایر وظایف به صورت دور کاری مدیریت شود.

بهرام نژاد در خاتمه گفت: وضعیت کرمانشاه همچنان قرمز اعلام می‌شود و از امروز کنترل بیشتری برای جلوگیری از تردد مردم در اماکن عمومی انجام می‌شود؛ تقاضا داریم مشارکت مردم بیشتر شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار