اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: جهت رفاه حال مردم بیش از ۱۹۰۰ بازرسی بازار در اسفندماه ۱۳۹۸ صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۳۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 26 March 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن اشاره به لزوم انجام بازرسی بازار در ایام منتهی به سال ابراز داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب بازار در ایام منتهی به سال به استثنای فروش لوازم بهداشتی از قبیل: ماسک و الکل تعطیل بودندو بیشتر تمرکز ما بر بازرسی داروخانه‌ها و کالا‌های پزشکی بوده است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت در استان کرمانشاهافزود: حدود ۱۹۵۰ بازرسی در قالب بازرسی‌های سازمان صمت و نیز گشت‌های مشترک صمت با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تعزیرات در اسفندماه انجام شده است. و این بازرسی‌ها در کل استان کرمانشاه انجام شده است.

رسولی خاطرنشان کرد: ۹۰ پرونده تخلفاتی در طول بازرسی‌های اسفند ماه در استان تشکیل شده که شامل پرونده‌های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و احتکار بوده است. تخلف این پرونده‌ها در هر دو سطح جزئی و سنگین بوده به طوری که ۸ مورد آن مربوط به اختفاء و امتناع از فروش یا همان احتکار اقلام بهداشتی می‌باشد.

وی در پایان گفت: ۵ پرونده تخلفاتی مربوط به اقلام عید نوروز از جمله آجیل و شیرینی رویت شده که این گونه تخلفات نسبت به تخلف اقلام بهداشتی نسبت پایینی دارند. قابل ذکر است که در هرشرایطی حتی بسته بودن بازار بازرسین درحال رصد بوده و تخلفی از آن‌ها پوشیده نیست.

 
 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار