رییس پلیس امنیت عمومی استان از تعطیلی حدود ۲۴۰۰ واحد صنفی خبر داد و گفت: این واحد‌ها از ۲۸ اسفند تا پایان روز هفتم فروردین و با رضایت صاحبانشان به تعطیلی کشیده شده اند.
کد خبر: ۸۳۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سرهنگ «حسن حیدری» در خصوص این خبر، اظهار داشت: در راستای تاکیدات ستاد مقابله با کرونا در استان کرمانشاه، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی بازرسی های خود را از واحدهای صنفی مختلف گسترش داد.

وی ادامه داد: در همین راستا از 28 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال نسبت به بازرسی از 2 هزار و 522 واحد صنفی بازدید و تذکرات لازم جهت رعایت بهداشت به آنها داده شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: علاوه بر آن پلیس نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی صاحبان واحدهای صنفی نسبت به تعطیلی حدود 2400 واحد شامل قلیانسراها، کافی شاپ‌ها، کیف، کفش و پوشاک فروشی‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران املاک، طلا و جواهرفروشی‌ها، آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مراکز خدمات تلفن همراه و... اقدام کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در روزهای اخیر نسبت به تعطیلی مجتمع های تجاری و پاساژهای بزرگ شهر کرمانشاه نیز اقدام شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته پلمب 372 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به مصوبات و اخطارهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت بهداشت بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار