کرمانشاه_ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تا کنون موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی نداشتیم.
کد خبر: ۸۳۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فاطمه رضوان مدنی اظهار داشت: در ابتدا برای مراکز بهداشتی به عنوان سرانه هر نفر ۳۰ هزار تومان برای مراکز در محل نگهداری سالمندان، معلولین، بیماران مزمن روانی و کودکان به صورت پک های بهداشتی قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مواد ضدعفونی در اختیار همکاران و مددجویان قرار گرفته است و سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سپاه هم مواد ضدعفونی در اختیار ما قرار دادند.

این مسئول بیان داشت: همچنین هزینه ۵۰۰ هزار تومانی برای پک های بهداشتی همکاران و مددجویان قرار گرفته است که بین آنها توزیع شده است.

رضوان مدنی با بیان اینکه برای کودکان کار و خیابانی پک بهداشتی تهیه و ماسک و دستکش در اختیار آنها در سر چهارراه‌ها و در منزل آنها قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها برای کمک به مددجویان موردی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: افرادی که معتاد متجاهر و بی سر پناه و بی خانمان هستند توسط مراکز بهزیستی شناسایی و اقدامات لازم برای آنها انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خدمات خیلی خوبی برای قشر آسیب پذیر توسط بهزیستی در حال انجام است و به لطف خدا تاکنون در هیچ کدام از مراکز شبانه روزی کرونا مثبت شناسایی نشده است.

این مسئول گفت: مورد بیماری در سالمندان وجود داشته است، اما بیمار مبتلا به کرونا در هیچکدام از مراکز سطح استان تاکنون شناسایی نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی به محض اینکه این ویروس در چین شناسایی شد، اقدامات لازم را انجام داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار