رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای مقابله با بیماری کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حبیب الله وفایی ، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم حمایت هرچه بیشتر از دستگاه های خدمات رسان در حوزه بهداشت و درمان، گفت: در همین راستا تاکنون 25 میلیارد و 200 میلیون تومان به حوزه بهداشت و درمان استان در بحث مقابله با کرونا اختصاص داده شده است.

وی افزود: عمده این اعتبارات از محل منابع ملی است و تنها حدود دو میلیارد تومان آن از منابع استانی تامین شده است.

وی با اشاره به هزینه‌کرد 15 میلیارد تومانی از این اعتبارات تا به امروز، گفت: خوشبختانه مشکل مالی در استان در بحث مقابله با کرونا نداریم.

وفایی از پیگیری جذب بیشتر اعتبارات در این زمینه خبر داد و افزود: تلاش ما این است تا قبل از تمام شدن این اعتبارات بتوانیم اعتبارات جدید را برای استان در بحث مقابله با کرونا جذب کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تجهیز بیمارستان های استان، افزایش تخت های ICU، تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و... درخواست اعتبارات جدید از سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم که قول‌های مساعدی نیز در این زمینه گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 600 میلیارد تومانی جدید سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت در بحث مقابله با کرونا، گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باید تلاش کنند سهم استان از این اعتبارات را نیز جذب کنند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: مشکل مالی در بحث مقابله با کرونا وجود ندارد و همه پای کار هستند تا این ویروس هرچه سریعتر از کشور ریشه کن شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار