کد خبر: ۸۳۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 30 March 2020

استان هرمزگان با بیش از ۷۰۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت و دارا بودن نزدیک به ۱۶۰۰ کیلومتر خط ساحلی و همجواری با استان‌های کرمان، فارس، بوشهر , «سیستان و بلوچستان» و حجم عظیم ترانزیت کالا و جزایر متعدد و فعال در امر ورود و خروج کالا و نزدیکی به کشورهای عرب حاشیه جنوبی خلیج‌فارس می‌توانست یکی از فاجعه‌بارترین مناطق در بحران کرونا در کشور ایران باشد.

کرونا زمانی اوج گرفت که هرمزگان به دلایل اقلیمی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می‌شد. هجوم سیل گردشگران و مسافران می‌توانست امروز هرمزگان را به یکی از کانون‌های جهانی کرونا تبدیل کرده باشد.
اما...
امروز با گذشت حدود ۴۰ روز از شیوع این ویروس منحوس در کشور تعداد مبتلایان هرمزگانی به ۲۰۰ تن هم نرسیده است. و این اتفاقی نیست. قطعاً در این میان مدیریت هماهنگ و قاطعی وجود داشته که توانسته به عنوان الگویی موفق خود را در کشور نشان دهد. همکاری خوب و قابل قبول مردم زمانی پاسخگو خواهد بود که عزم و اراده ملت و دولت یکی باشد، در بحران اخیر هرمزگان به این مهم دست یافته است.

گرچه هنوز برای تبریک شاید زود باشد اما از حق نباید گذشت.‌ قطعاً در این مسیر تلاش‌ها و مدیریت قابل قبول و ارزشمند شخص استاندار محترم هرمزگان جناب دکتر همتی ستودنی و قابل تحسین بوده و بی انصافیست اگر به آن توجهی نشود.

قطعاً اگر نبود عزم و اراده ایشان در کنترل این بحران و اگر نبود جلسات متعدد ، منظم و اگر نبود استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان امر و اگر نبود قاطعیت و حمایت ایشان از ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های کشوری و استانی ستاد مبارزه با کرونا، امروز شاید فاجعه‌ای گسترده در هرمزگان رخ داده بود.

با افتخار می‌توان گفت مدیریت موفق ایشان سبب شده است پس از حدود ۴۰ روز از آغاز بحران کرونا در کشور هنوز هرمزگان استانی تقریباً امن و شرایط عادی باشد. مردم تحقیر و ناراضی نشده و خدمات اداری و سیاسی قطع نگردید ، اکثر مردم این استان در کمال صحت و سلامت در انتظار عبور موفق از این بحران باشند.

باید به مردم فهیم هرمزگان احسنت و آفرین گفت و به استاندار و مجموعه مدیران و نهادهای درگیر در ستاد مبارزه با کرونا در استان خصوصاً مدیران و فرمانداران مبادی‌های ورودی استان که تا امروز با هماهنگی و قاطعیت و دلسوزی ویژه و غیرقابل انکار ؛ کارنامه موفق و قابل قبولی داشتند خسته نباشید ، خداقوت و دست مریزاد گفت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار