استاندار کرمانشاه گفت: جهش تولید سبب کاهش عقب ماندگی حاصل از کرونا می شود.
کد خبر: ۸۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 04 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه اولین جلسه ستاد جهش تولید استان با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی و عمرانی استانداری کرمانشاه، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد. هوشنگ بازوند با بیان اینکه جهش تولید نیازمند سرمایه است اظهار داشت: ابزار جهش تولید به طور کامل باید فراهم شود زیراکه بخش خصوصی نیازمند این ابزار است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و اقتصادی انجام شده در سال ۹۸ افزود:کاهش ۳درصدی نرخ بیکاری در استان در ۹ ماهه اول سال محقق شده و منتظر اعلام‌آمار ۳ ماهه پایانی سال در روزهای آتی هستیم. پیوست جهش تولید بایستی به اسناد رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال در سال جدید اضافه شود؛ زیراکه نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری کاملا کارشناسی شده بوده و باید دولت و مجموعه استانداری آن را به عنوان راه برگزینند.

بازوند در ادامه تصریح کرد: در سال جدید نیازمند سرعت مضاعف در فعالیت ها و اقدامات هستیم و باتوجه به ایجاد شرایط بحرانی توسط ویروس کرونا جهش تولید می تواند بخشی از خسارات آن را جبران کند.

وی ابراز داشت: تلاش شبانه روزی در حوزه سلامت در حال انجام است، اما حوزه های اجتماعی و فرهنگی پس از کرونا ممکن است دچار مشکل شود. با درایت خود (جهش تولید) می توانیم مانع فعال شدن گسل های اجتماعی و فرهنگی پس از کرونا شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جهش تولید یک راهبرد اساسی است گفت: معاونت امور اقتصادی پیگیر بودجه ۳۲۰۰ میلیاردتومانی بوده و پروژه های اقتصادی و عمرانی سریعا باید جمع بندی شود تا ظرف روزهای آینده به معاونت ریاست جمهوری تقدیم شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار