ایرج صفایی درگفتگو باتابناک:
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه گفت: مهمترین اولویت ما تقویت و توسعه کیفی تعاونی هاست که با اجرای برنامه هاو با تعامل در راستای سال جهش تولید محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 05 April 2020
ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رسالت وجودی سازمان تعاون روستایی در سال جاری، بهره برداری بهینه از منابع موجود در قالب شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید، کشاورزی و توسعه شرکت‌های سهامی زراعی است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال راه‌های نوین کسب درآمد باشیم، خاطر نشان کرد:در راستای سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مبنی بر ساماندهی فعالیت تشکل‌ها و انطباق فعالیت آن‌ها با قوانین و مقررات اساسنامه سازمان استان، پیگیری و اجرای ساز و کار‌های کنترل و نظارت تشکل‌های تحت پوشش را در دست اقدام خواهد داشت.

صفایی بر ارتقا کارکرد تعاونی‌های روستایی تاکید کرد: با توجه به اینکه کنترل و نظارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعاون روستایی یک سازمان نظارتی برای شبکه تحت پوشش است، نظارت مالی و انجام حسابرسی‌های مستمر از جمله اقدامات جاری سازمان است.

وی تصریح کرد: مهمترین اولویت ما در سال جاری تقویت و توسعه کیفی تعاونی‌ها است که با اجرای برنامه‌های عملیاتی در سطح استان و با تعامل، همفکری و همدلی در راستای سال جهش تولید محقق می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار