مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت:در سال رونق تولید بیش از یک میلیون و 200 هزارتن انواع محصولات فولاد ساختمانی از این شرکت به خارج از کشور صادر شد.
کد خبر: ۸۳۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 05 April 2020

 منصور یزدی زاده با بیان اینکه در سال 98 بیش از 1 میلیون و  200هزار تن انواع محصولات فولاد ساختمانی صادر شد گفت: صنتعگران ذوب اهنی موفق شدند در سال رونق تولید و تنها با فعالیت دو کوره بلند به تولید بیش از 2 میلیون 560هزارتن چدن دست پیداکنند که نسبت به مشابه سال 97 از رشد 5 درصدی برخوردار بود.

وی با اشاره به تولید 11درصد از فولاد کشور در کارخانه ذوب آهن اصفهان افزود: این کارخانه درسال جهش تولید ، تولید بیش از 3میلیون و 50هزارتن چدن را در برنامه خود دارد که برای تحقق این مهم باید سهمیه 7میلیون تنی سنگ آهن به این کارخانه تخصیص یابد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان درادامه با بیان اینکه همه زیر ساخت ها و ابزار لازم برای جهش تولید در کارخانه ذوب آهن اصفهان فراهم است گفت: تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و تامین نیازهای داخلی کشور و قطع واردات محصولات خاص فولادی،حفظ بازارهای صادارتی و رقابت در بازارهای جهانی و به صفر رساندن زیان انباشته این کارخانه از مهمترین اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال 99 خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار