معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم خیر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 06 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،غلامرضا نصوری ، با اشاره به رشد سه درصدی پرداخت صدقه در استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شد که این میزان نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته و نسبت به برنامه این سال 106 درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به استقرار بیش از 140هزار صندوق صدقات در سطح استان، گفت: این تعداد شامل صندوق های کوچک خانگی، صندوق های متوسط مستقر در فروشگاه ها و بیمارستانها و صندوق‌های بزرگ مستقر در معابر است.

نصوری با بیان اینکه بعضا صندوق های بزرگ معابر از سوی برخی افراد مورد آسیب قرار می گیرد، گفت: در همین راستا عمده این صندوق ها از سطح معابر جمع آوری شده است.

وی افزود: در حال حاضر به جد پیگیر ترویج "صدقه پیامکی" هستیم، چرا که از این طریق مردم در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می‌توانند پرداخت صدقه داشته و از طرفی تهدیدی که برای برداشت صدقات از صندوق‌ها وجود داشت در این روش رفع می‌شود.

نصوری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در بحث شیوع بیماری کرونا و لزوم عدم تماس با پول نقد نیز توصیه و تاکید ما ترویج "صدقه پیامکی" است تا افراد بتوانند به شکل سالمتری پرداخت صدقات داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد با شماره گیری کُد #1*8878* می توانند پرداخت صدقه روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشند، از طرفی افراد از طریق این سامانه می توانند با انتخاب شهرستان و شهر خود این صدقات را برای کمک به همشهریان خود پرداخت کنند.

وی افزود: در کنار این روش افراد می توانند به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir مراجعه داشته و از این طریق پرداخت صدقه انجام دهند، علاوه بر این از طریق اپلیکیشن هایی مانند "بله" نیز پرداخت صدقه صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار