شریف میرزایی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از کاهش مراجعات به باغ فردوس کرمانشاه و بسته شدن درب ها از ساعت یک ظهر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 07 April 2020

شریف میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه آرامستان کرمانشاه همچون آرامستان های سراسر کشور در روزهای جمعه آخر سال و جمعه غریبان بسته بودند بیان کرد: هم‌اکنون آرامستان کرمانشاه باز بوده و دفن اموات تا ساعت یک ظهر انجام می شود. به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به دستور دادستانی کرمانشاه درب های باغ فردوس ساعت یک ظهر بسته می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه افزود: بسته شدن درب آرامستان کرمانشاه به دلیل بسته بودن مساجد و افزایش تجمع مردم بر سر مزار برای برگزاری مراسم بوده که این موضوع موجب افزایش احتمال سرایت ویروس به افراد سالم می شود.

میرزایی ضمن اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا اظهار داشت: نظافت و ضدعفونی سالن ها و فضای داخلی باغ فردوس در چند نوبت به صورت روزانه انجام می شود. پرسنل سازمان آرامستان ها که به صورت مستقیم با مردم سروکار دارند تمامی اقلام بهداشتی اعم از دستکش و ماسک را استفاده کرده و تب سنجی می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون مراجعات مردم به باغ فردوس تا یک چهارم کاهش یافته که این موضوع جای بسی خوشحال دارد. از همشهریان تقاضا داریم به جهت حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان کمتر به آرامستان ها مراجعه کنند تا دست این ویروس از جامعه کوتاه شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار