مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت از کرمانشاهیان برای قرائت خانوادگی زیارت «آل‌یاسین» و «دعای فرج»، گفت: بانگ «یا مهدی ادرکنی» همزمان با شب نیمه شعبان در مساجد استان طنین‌انداز می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عباس سروری با اشاره به برنامه اجرایی استان در نیمه شعبان، اظهار داشت: قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج «الهی عظم البلا...» ساعت 20:45 شامگاه چهارشنبه 20 فروردین ‌ماه مصادف با شب نیمه شعبان از مساجد استان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم استان نیز برای شرکت در مراسم قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج به صورت خانوادگی در منازل یا برفراز بام‌ها، دعوت می‌شوند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمان با شب نیمه شعبان بانگ «یا مهدی ادرکنی» از مساجد استان پخش می‌شود که از مردم نیز انتظار داریم در منازل خود همراهی کنند.

وی به نورافشانی شهر کرمانشاه به همت شهرداری اشاره و بیان کرد: تعدادی هیأت‌های مذهبی با راه‌اندازی کاروان‌های شادی «مهر مهدوی» در این ایام و ویژه برنامه در قالب مداحی، قرائت آل یاسین و دعای فرج در محله‌هایی از شهر کرمانشاه اجرا می‌کنند.

سروری به ویژه برنامه‌ای دیگر توسط گروه‌های هنری سازمان بسیج مستعضفین و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان با عنوان «آوای انتظار» اشاره و بیان کرد: این گروه‌های هنری با اجرای موسیقی و سرود در نقاط مختلف شهر، شادی را به خانه‌های مردم می‌برند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار