مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از ۴۸۰ کلاس درس در استان ساخته شد.
کد خبر: ۸۳۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مرزبان نظری اظهار کرد: سال گذشته 98 پروژه با 484 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شد. همچنین افتتاح استخر دانش آموزی نیلوفر ناحیه یک شهر کرمانشاه را شاهد بودیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات انجام شده در سال گذشته در خصوص اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس اشاره کرد و گفت: سال گذشته اصلاح سیستم گرمایشی 821 کلاس درس در سطح استان انجام شد و اصلاح سیستم گرمایشی 1524 کلاس درس باقیمانده هم مطابق برنامه پیش بینی شده تاپایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کانکسی دارای بیش از 20 نفر دانش آموز استان که تعداد 28 مدرسه و 65 کلاس درس در استان بود نیز شروع شده که از این تعداد هشت مدرسه با 14 کلاس درس جمع آوری شده و تعداد چهار مدرسه با 17 کلاس درس هم در دست اجرا می باشد. کار اصلاح سیستم های گرمایشی مابقی 16 مدرسه در دست برنامه ریزی است که با تامین اعتبار اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس، نظری در ادامه اشاره ای هم به تبدیل تهدید زلزله به فرصت در استان کرمانشاه داشت و افزود: پس از زلزله سال 1396 سرانه فضای آموزشی استان به میزان هفت دهم مترمربع افزایش و به 7.2 مترمربع رسیده است.

نظری گفت: در حالی که ۷۸ مدرسه استان کرمانشاه در زلزله آسیب دیده بود، باتلاش مجموعه نوسازی مدارس استان و همت خیرین تفاهم نامه ساخت 215 مدرسه با کلاس 886 کلاس درس و زیربنای ۷۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع به مبلغ 127 میلیارد تومان منعقد شد که حدود 170 مدرسه تحویل شده و مابقی هم در دست اجرا است.

نظری بیان کرد: تعداد پروژه های پیش بینی شده جهت افتتاح تا پایان امسال، 45 پروژه با 292 کلاس درس خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار