ملی پوش کرمانشاهی والیبال نشسته ایران بااشاره به تعویق رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، گفت: بازیکنان ملی پوش کشورمان در سطحی از آمادگی قرار دارند که فرقی نمی‌کند پارالمپیک امسال باشد یا سال آینده، ما باز هم قهرمان می‌شویم.
کد خبر: ۸۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 11 April 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود امامی، به وضعیت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اشاره کرد و گفت: تا پیش از شیوع بیماری کرونا در تهران در اردو‌های آماده سازی تیم ملی برای رقابت‌های المپیک بودیم.

وی بااشاره به تعویق رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، عنوان کرد: بازیکنان ملی پوش کشورمان در سطحی از آمادگی قرار دارند که فرقی نمی‌کند المپیک امسال باشد یا سال آینده، ما باز هم قهرمان می‌شویم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران یادآورشد: بوسنی، آلمان و برزیل رقبای مهم ایران در رقابت‌های پارالمپیک هستند که طی سال‌های گذشته خوب رشد کرده‌اند، اما با پشتوانه سازی و استعدادیابی هم که در تیم ملی ما اتفاق افتاده می‌توانیم بازهم قهرمانی را از آن خود کنیم.

امامی در ادامه با اشاره به یازده سال حضورش در والیبال نشسته کشورمان، به چگونگی ورودش به این رشته پرداخت و اظهار کرد: سال ۱۳۸۳ درحالی که تنها ۱۶ سال داشتم در یک تصادف شدید رانندگی از ناحیه پا دچار معلولیت شدم. هرچند در ابتدا پذیرش این حادثه تلخ برایم بسیار دشوار بود، اما بتدریج تصمیم گرفتم با آن کنار بیایم و وارد ورزش شوم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران افزود: ما در بخش کوزران کرمانشاه زندگی می‌کنیم و آنجا هم امکانات زیادی برای ورزش نداشتیم، برای همین بیشتر با وجود معلولیتم با بچه‌های همسن خودم فوتبال بازی می‌کردم، تا اینکه برای ورود جدی‌تر به این رشته به کرمانشاه آمدم و در هیات جانبازان و معلولین تست‌هایی از من گرفته شد و آنجا گفتند که با توجه به فیزیک بدنی‌ام بهتر است به جای فوتبال، والیبال نشسته کار کنم.

وی افزود: متاسفانه تنها دو ماه پس از ورودم به والیبال نشسته این رشته در کرمانشاه منحل شد، برای همین هر هفته برای ادامه تمریناتم به ایلام، همدان و یا کرج می‌رفتم تا اینکه بعد از گذشت چندسال و تغییر در ریاست هیات جانبازان و معلولین، این رشته دوباره در کرمانشاه راه اندازی شد.

امامی گفت: سختی‌های زیادی در این مسیر متحمل شدم، اما در نهایت به تیم ملی رسیدم و دو دوره سابقه حضور در رقابت‌های پارالمپیک لندن و ریو را دارم.

این ملی پوش والیبال نشسته بابیان اینکه در حال حاضر در تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز بازی می‌کند، افزود: رفت و آمد به تبریز برایم سخت است و برای یک فصل که ۱۲ بازی در آن انجام می‌شود، هفت میلیون تومان دستمزد می‌گیرم که چندان زیاد نیست.

وی رقم قرارداد بازیکنان والیبال نشسته را در لیگ‌های ایران پایین اعلام کرد و گفت: متاسفانه رسیدگی کافی به بازیکنان این لیگ نمی‌شود و رقم قرارداد‌ها بالا نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار