مسئول گروه جهادی جوادالائمه گفت: تاکنون حدود ۶ هزار و ۱۰۰خانوار توسط نیروهای جهادی جواد الائمه به صورت حضوری و تلفنی غربالگری شدند.
کد خبر: ۸۳۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 11 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ جمال الدین دانش‌فر اظهار داشت: از روز نهم اسفند عملیات ضدعفونی کردن معابر به صورت روزانه توسط جهادگران بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی افزود: ارزاق مورد نیاز  و توزیع کمک‌های معیشتی یک ماهه خانواده‌ها شامل برنج، مرغ  نیز تهیه و توسط جهادگران بین42 خانواده  نیازمند توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوادالائمه(ع) بیان کرد: غربالگری یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت در پیشگیری از ویروس کرونا است که در این راستا جهادگران خواهر و برادر از 6 هزار و 100 خانوار بصورت حضوری و تلفنی غربالگری انجام دادند.

دانش‌فر با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت توسط گروههای جهادی در استان البرز، تصریح کرد: همچنین به هزار و 100 خانوار اقلام بهداشتی و سرگرمی برای کودکان اهداء شد.

مسئول گروه جهادی جوادالائمه(ع)،خاطرنشان کرد: ضد عفونی آسایشگاه نگهداری از معلولان کهریزک یکی دیگر از کارهایی است که توسط جهادگران انجام می‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌های این گروه جهادی در ایام عید نیمه شعبان،گفت: در این روز ذبح برای سلامتی و فرج حضرت ولی عصر(عج) انجام شد و در کنار دیگر  اقلام غذایی بین 40 خانوار نیازمند توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار