رقابت‌های لیگ برتر هندبال به علت تداوم شیوع کرونا با اعلام رسمی فدراسیون بصورت نیمه تمام پایان یافت و تیم زاگرس اسلام آبادغرب نایب قهرمان فصل گذشته در جایگاه ششم جدول این لیگ قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 13 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ، بااشاره به اعلام پایان رقابت‌های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: ایجاد چند وقفه و طولانی شدن لیگ، قدرتمند شدن تیم‌ها و اعلام پایان رقابت‌ها، این فصل لیگ را متفاوت از همه سالهای قبل کرد.

وی افزود: تیم ما در رقابت‌های این فصل با بدشانسی‌های زیادی مانند مشکلات مالی، محرومیت و مصدومیت تعدادی از بازیکنان مواجه شد و آن روی خوش ورزش را ندیدیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: زمانی که می‌خواستیم در رقابت‌های لیگ شرکت کنیم و به مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام شویم، قول کمک‌های مالی از سوی مسئولین به تیم ما داده شد، اما تا به این لحظه فقط یک چهارم این وعده‌ها محقق شده است.

اعظم جدایی چند بازیکن کلیدی پیش از شروع رقابت‌های لیگ و قدرتمند شدن تیم‌ها را از دیگر عوامل عدم تکرار موفقیت تیمش در لیگ برتر این فصل دانست و اعلام کرد: مجموعه این مشکلات گریبانگیر تیم ما شد تا نتوانیم نتایج خوب سال گذشته را دوباره بدست آوریم.

وی در ادامه درخصوص پایان رقابت‌های لیگ و تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان نیز گفت: فدراسیون به همه تیم‌ها مهلت داده تا پایان خرداد با بازیکنان خود تسویه کنند و درصورتی که تیمی با بازیکنانش تسویه کامل انجام ندهد، نمی‌تواند برای رقابت‌های فصل بعدی حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تصریح کرد: تاکید فدراسیون بر این است که بین بازیکنان و باشگاه ها باید تعاملی باشد و باشگاه ها کل مبلغ قرارداد را بپردازند، درحالی که این مسئله به ضرر باشگاه خواهد بود

وی بابیان اینکه تاکنون 60 درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده، اضافه کرد: تاجایی که بتوانیم و برای باشگاه مقدور باشد قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم تا شرمنده بازیکنانمان نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار