مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب از پایان کار مقام سازی و بهسازی این بیمارستان تا پایان خرداد امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 15 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رامین خدادادی ، با اشاره به خسارت‌های بیمارستان نوساز اسلام آبادغرب در زلزله سال 1396، اظهار کرد: با تصمیم گیری مسئولان مربوطه قرار شد این بیمارستان مقاوم سازی و بهسازی شود که هم اکنون تمام مراحل مقام سازی آن در پنج طبقه با بهترین کیفیت به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بهسازی تمام زیرساخت‌ها و تاسیسات برقی و مکانیکی بیمارستان نیز در مراحل پایانی کار قرار داد و نمای بیمارستان نیز نهایتا ظرف 25 روز آینده به پایان می‌رسد.

خدادادی تصریح کرد: با تکمیل نما بخشی از کارهای نازک کاری تکمیلی باقی می ماند که ظرف یک ماه نهایتا همه آنها قابل انجام است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت 85 درصدی پروژه بهسازی بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب، از تحویل و بهره برداری از این بیمارستان تا تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

خدادادی اشاره ای هم به شیوع کرونا داشت و افزود: شیوع این بیماری مشکلاتی در اجرای پروژه به وجود آورد، از جمله اینکه برخی نیروهای غیربومی به سختی می‌توانستند تردد کنند و تردد آنها نیاز به مجوز داشت، اما در مجموع با تلاش مضاعف اجازه ندادیم کار پروژه تعطیل شود.

وی افزود: هم اکنون 100 تا 110 نیروی کارگری در این پروژه فعال هستند و تمام اصول بهداشتی و ضدعفونی و تب سنجی با حساسیت ویژه در مورد آنها اعمال می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار