علی صاحبی در گفتگو با تابناک:
رییس اتحادیه اغذیه فروشان گفت: واحد‌های صنف اغذیه فروشان پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا برای احیای مجدد نیازمند دریافت وام‌های کم بهره از دولت هستند.
کد خبر: ۸۳۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 April 2020

علی صاحبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به تعطیلی اغذیه فروشان به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و ابلاغیه اتاق اصناف، کلیه واحد‌های اغذیه فروشی تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل هستند. درصورت مشاهده هرگونه تخطی مطابق قانون با صاحب صنف مذکور برخورد جدی می‌شود.

رییس اتحادیه اغذیه فروشان در ادامه افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی اغذیه فروشی جز مشاغل پر خطر محسوب شد؛ البته برخی واحد‌های صنفی به صورت بیرون بر هم اکنون فعال است. لازم به ذکر است که تعداد واحد‌ها زیاد بوده و رسیدگی به آن‌ها دشوار است؛ اما بازرسین اتاق اصناف همچنان درحال گشت زنی هستند و واحد‌های متخلف را پلمپ می‌کنند.

صاحبی اظهار داشت: تعداد پرسنل بازرسی اصناف کم بوده و درصورت قوی‌تر شدن سیستم نظارتی رسیدگی بهتر انجام می‌شود. در حال حاضر مشکل اصلی ما کمبود نیرو است و نمی‌توانیم به درستی رسیدگی کنیم.

رییس اتحادیه اغذیه فروشان در پایان خاطرنشان کرد: واحد‌های اغذیه فروشی به مدت ۴٠ روز تعطیل شده و این درحالیست که ٩٨ درصد این افراد مستاجر و نیازمند کمک‌های دولتی هستند. در همین راستا نامه‌ای به استاندار و رئیس اتاق اصناف ارسال شده تا این صنف مشمول وام‌های کم بهره شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار