استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ۶۷۰۰ میلیارد تومان در پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرمایه گذاری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۳۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی نهایی برای شروع عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت: تسریع و تسهیل در انجام امور با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود با تلاش و کار مضاعف به صورت جهادی در اولویت قرار دارد و برای تحقق این شعار عزم راسخ و جدیت کامل در استان وجود دارد.

وی با تقدیر از تلاش و پیگیری جدی همه مسوولین برای آغاز روند عملیات پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه افزود: این شرکت در سه فاز و در قالب چهار مجتمع در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید که برای تسهیل وتسریع در انجام امور اجرایی، منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و اتاق بازرگانی نیز همکاری لازم را داشته اند که قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه از عنایت ویژه دولت و وزیر نفت برای اجرایی شدن این پروژه تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح عظیم شاهد تحول اساسی در غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: امسال اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری می شود که در مسیر توسعه و پیشرفت استان موثر است.

بازوند تصریح کرد: امروز تفاهم نامه نهایی با سرمایه گذار پروژه یعنی شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران امضاء شد و قرارداد اجرای طرح واگذاری زمین منعقد و گام اساسی برای شروع پروژه برداشته شد.

استاندار کرمانشاه در خاتمه اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید وتمرکز بر پیشرفت وتوسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و گفت: برای تحقق این موضوعات همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار