ملی‌پوش بسکتبال باویلچر:
عضو خوزستانی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر با بیان این که انتظارم از مسئولان ورزش خوزستان این است که به ورزشکاران جانباز و معلول اهمیت بیشتری بدهند، گفت: امکانات زیادی نداریم و در شرایط سختی تمرین می کنیم و کسی هم از هیات جانبازان و معلولان خوزستان حمایت نمی‌کند.
کد خبر: ۸۳۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 20 April 2020

فالح عیاشی درخصوص روند تمریناتش با توجه به شیوع کرونا، اظهارکرد: یک ماه است که در خانه تمرین می‌کنیم. تمرین در خانه بسیار سخت است زیرا امکانات‌مان محدود است و مطمئنا تمرینات خانگی با تمرینات گروهی و تمرین در اردوهای تیم‌ملی متفاوت است و قابل قیاس نیست. تمرینات خانگی در حدی است که از شرایط آمادگی جسمانی خارج نشویم. البته با مربیان تیم‌ملی نیز در ارتباط هستیم و به ما برنامه تمرینی می دهند.

وی درباره تعویق رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز گفت: قرار است، این رقابت ها سال آینده یعنی ۲۰۲۱ برگزار شود و ان شاءالله در ادامه با آمادگی بهتری برای کسب نتیجه خوب، در پارالمپیک حاضر خواهیم شد.

این ملی‌پوش خوزستانی با بیان این که تصمیم خوبی درخصوص لغو مسابقات گرفته شد، افزود: سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهم تر است و البته لغو رقابت ها باعث شد تا فرصت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم بیشتر آماده شویم و با شرایط بهتری به مسابقات ۲۰۲۱ توکیو برویم.

وی درباره شرایط بسکتبال با ویلچر خوزستان نیز عنوان کرد: در حال حاضر شرایط بسکتبال با ویلچر استان خوب است اما متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر و نداشتن حامی، تیم خوزستان از حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر انصراف داد. هیات خوزستان نیز توانایی تیم داری ندارد و البته تیم داری وظیفه هیات های ورزشی هم نیست. وقتی که تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم، بسکتبالیست های خوزستانی دیده نمی شوند.

عیاشی عنوان کرد: انتظارم از مسئولان ورزش خوزستان این است که به ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر اهمیت بدهند و امکانات بهتر و بیشتری در اختیار این ورزشکاران قرار دهند. ما امکانات زیادی نداریم و در شرایط سختی تمرین می کنیم و کسی هم از هیات جانبازان و معلولان خوزستان حمایت نمی‌کند و شرایط سختی داریم.

وی بیان کرد: به نظرم در خوزستان توجه لازم به ورزشکاران جانباز و معلول صورت نگرفته است و مسئولان نسبت به رشته‌های جانبازان و معلولان نیز خیلی کم توجه هستند و این موضوع در روحیه و عملکرد ما تاثیر دارد زیرا اگر امکانات بیشتری به ما بدهند، خوزستان، ملی‌پوش بیشتری خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار