میثم غلامی در گفتگو با تابناک:
رییس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه گفت: کشتار جوجه های یک روزه عملی نسنجیده بوده و آثار آن از جمله افزایش قیمت مرغ، در آینده نزدیک مشخص می شود.
کد خبر: ۸۴۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 19 April 2020

میثم غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی نکات بهداشتی را به واحدهای صنفی منتقل کردیم و با هماهنگی هیئت رییسه با مغازه های متخلفی که بهداشت را رعایت نکنند برخورد می کنیم. 



وی در ادامه بیان داشت: به روش های مختلفی از جمله ارسال پیامک آموزش های لازم را به واحدهای صنفی ارائه دادیم اما مشکل اصلی در حال حاضر، فروش مرغ به صورت سیار و در کنار خیابان ها است، مساله ای که بارها آن را به مراجع ذیصلاح گوشزد کردیم و درخواست رسیدگی به آن را داشتیم. متاسفانه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بیماری کرونا این واحدهای سیار می توانند مشکلات عمده ای ایجاد و سلامتی مردم را به خطر بیندازند.


رییس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه خاطر نشان کرد: صنف ما به دنبال نامه ای که از اتاق اصناف دریافت کرد از ابتدای شروع اپیدمی به منظور رفع نیازهای اساسی مردم در حال خدمت رسانی است.


غلامی در خصوص کشتار جوجه های یک روزه و تاثیر آن بر بازار مرغ عنوان کرد: آثار این کار دو تا سه ماه دیگر مشخص می شود. این کشتار نسنجیده صورت گرفته و در آینده نزدیک منجر به افزایش قیمت مرغ خواهد شد.

 
 
م
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار