رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر از سوی شهروندان رعایت می‌شود، بنابراین افزایش تعداد مبتلایان، طی دو هفته آینده خود را نشان خواهد داد.
کد خبر: ۸۴۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 19 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمودرضا مرادی ، اظهار داشت: خطر کرونا رفع نشده و همچنان نگرانی از شیوع بیشتر آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر از سوی شهروندان رعایت می‌شود، ادامه داد: این رعایت نکردن‌ها معمولا 2 هفته بعد تاثیر خود را با افزایش تعداد مبتلایان نشان می‌دهد و سه هفته بعد روی آمار مرگ و میر استان نیز تاثیر می‌گذارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هر چه قدر تعداد و تجمع افراد بیشتر باشد شیوع این بیماری بیشتر است، لذا افزایش تعداد مبتلایان طی هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

وی از مردم خواست بیشتر رعایت کنند و افزود: می‌دانیم مسائل اقتصادی و اجتماعی خیلی زیادی در این زمینه مطرح است، به همین منظور دولت و وزرات بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی تصمیماتی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند گرفته است.

مرادی ادامه داد: یک‌سری پروتکل‌های بهداشتی را تنظیم کرده‌ایم تا یکی دو روز آینده آن را به سازمان‌ها، کسبه و اصناف در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ابلاغ می‌کنیم.

 

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار