استاندار کرمانشاه گفت: در سال جهش تولید باید توجه ویژه ای به ساخت و تولید مسکن داشت.
کد خبر: ۸۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 21 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند در اولین جلسه شورای مسکن سال ۱۳۹۹ که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است می بایست در جهت تولید مسکن جهشی عظیم در استان صورت گیرد. زلزله سال ۱۳۹۶ تجربه بسیار گرانبهایی در حوزه ساخت مسکن نصیب استان کرد به نحوی که هم اکنون دستگاه های اجرایی با فارغ شدن از بازسازی مناطق زلزله زده می توانند در جهت تولید مسکن گام بردارند.

وی در ادامه جلسه بیان داشت: برخی از دستگاه های اجرایی استان به مانند اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی اصلی پیشبرد اهداف شورای مسکن استان هستند و دیگر دستگاه ها نیز باید در جهت رونق تولید مسکن به کمک این دستگاه ها بشتابند. علاوه بر دستگاه های اجرایی، بانک های عامل نیز می بایست با دستگاه های متولی همکاری لازم را به عمل آورند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می بایست چهارشنبه هر هفته گزارش کاملی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در شورای مسکن ارائه دهند و مشخص نمایند که در سال ۱۳۹۹ عملیات ساخت چه تعدادی از واحدهای مسکونی آغاز می شود و تا پایان سال چه تعداد از این واحدها به شهروندان تحویل داده خواهد شد.

بازوند در ادامه جلسه بر لزوم ارائه گزارش هفتگی دستگاه های اجرایی در حوزه تولید مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: از این پس جلسات شورای مسکن به صورت هفتگی و در چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و در این جلسات مدیران دستگاه های اجرایی باید گزارش کاملی از فعالیت های خود در حوزه تولید مسکن ارائه نمایند.

وی در پایان این جلسه خاطر نشان کرد: در جلسه هفته آینده شورای مسکن، فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس به بیان اقدامات خود در این حوزه خواهند پرداخت و باید در آن جلسه تکلیف طرح اقدام ملی مسکن، واحدهای مسکن مهر و واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده در هر شهرستان مشخص شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار