جلیل رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 April 2020

جلیل رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان از طریق سایت صندوق بازنشستگی اظهار داشت: وراثی که از صندوق بازنشستگی حقوق دریافت می کنند در صورتی که ساکن شهرستان ها هستند همراه با شناسنامه به اداره ای که حقوق دریافت می کنند مراجعه و فرم وراثت را تکمیل نمایند. فرم وراث با تاییدیه اداره مربوطه و مهر شدن به صندوق استان کرمانشاه ارسال شده و نیازی به مراجعه به کرمانشاه نیست.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل و موافقت نامه صندوق بازنشستگی کشوری با سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان بیان کرد: افزایش حقوق براساس همسان سازی گروه های شغلی بر اساس جداول مواد ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری اعمال می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:امتیاز گروه مربوطه بر اساس محاسبه ۳۰ سال سنوات خدمت در ضریب ریالی امسال معادل ۲۴۳۸ انجام شده و اگر افراد با سنوات خدمت بالاتر از ۳۰ سال باشند به ازای هرسال ۲/۵ درصد و برای افراد با سابقه مدیریتی ۵ تا ۲۵ درصد افزایش حقوق لحاظ می شود.

رحیمی در پایان با بیان اینکه برای افراد با سابقه خدمت در مناطق جنگی به ازای هرسال ۱۲۵ امتیاز تعلق می گیرد افزود: درصورت دریافت رقم ریالی برای فرد اگر این مقدار بیش از ۱۵ درصد افزایش یابد برای فرد اعمال شده ولی اگر این رقم کمتر از ۱۵ درصد افزایش اولیه باشد ۱۵ درصد اولیه برای فرد لحاظ می شود. لازم به ذکر است که همسان سازی از تاریخ یکم فروردین ماه آغاز شده و این رقم صرفا برای بازنشستگان با ۳۰ سال خدمت است؛ همچنین افراد دارای گروه شغلی ۱۱ یا طبقه ۷ امتیاز ۱۴ هزارتایی آن ها در ضریب ریالی ضرب خواهد شد. بنابراین برای افراد با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت به ازای هرسال ۲/۵ درصد اضافه و درصورت کمتر بودن سابقه از ۳۰ سال، به ازای هرسال ۲/۵ درصد کسر می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار