استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آواربرداری ۱۴۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده گفت: به جهت اینکه فصل کاری در استان محدود است لذا آوار برداری واحد‌های خسارت دیده باید تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.
کد خبر: ۸۴۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 22 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری امروز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی با محوریت بازسازی مناطق زلزله زده قطور با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید با تامین امکانات و ماشین آلات لازم به روند بازسازی سرعت ببخشند و پیش از رسیدن فصل سرما باید بازسازی به اتمام برسد.

وی با اشاره به مصوبه هیات دولت در تخصیص منابع بلاعوض و تسهیلات بازسازی تصریح کرد: مشکلی در تخصیص منابع وجود ندارد و دولت تا پایان کار همراه مردم است.

شهریاری بر ضرورت آواربرواری ک بازسازی واحد‌های خسارت دیده بطور همزمان تاکید کرد و گفت: از فردا برای هر خانواده کمک مالی بلاعوض معیشتی به میزان ۳۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: برآورد‌های شرکت بیمه طرف قرارداد از میزان خسارت‌های وارده به قطور مورد قبول نیست و باید در کارشناسی‌های انجام گرفته تجدید نظر صورت گیرد و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده عمل نمایند.

محمدمهدی شهریاری افزود: خسارت‌های پرداختی برای اماکن روستایی از طرف بیمه تا زمان شروع عملیات بازسازی قابل برداشت نیست.

وی همچنین بر ضرورت استقرار واحد‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا در مناطق زلزله زده قطور تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار