فرمانده سپاه قائمشهر گفت:‌ با توجه به اینکه این رزمایش در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، مردمی که پای کار انقلاب بودند در این برهه هم احساس مسئولیت کرده و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سطوح مختلف به کمک پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و نواحی آمدند.
کد خبر: ۸۴۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 23 April 2020

حسین علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای ما شیعیان فصل الخطاب است، اظهار کرد: سپاه در کنار ادارات و نهادها این کار الهی را آغاز کرده است.

وی با اینکه برای هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش کمک مومنانه جلسات متعددی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، سمن‌ها وگروه‌های خودجوش برگزار کردیم، افزود:‌ همچنین جلساتی هم با شورای شهر، شهردار، حوزه‌های علمیه و نهادهایی که علاقمند به مشارکت کمک مومنانه هستند، برگزار شد و الحمدالله یک وفاق و همدلی در سطح شهرستان ایجاد شد.

فرمانده سپاه قائمشهر خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار شناسایی اقشار آسیب پذیر و نیازمندی که در دوران کرونا دچار خسارت شدند، مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی است.

علیزاده در پایان با یادآوری این مطلب که انسجام و وحدتی بین پایگاه‌های مقاومت، دهیاران و شورای اسلامی شهری و روستای برای آغاز رزمایش کمک مومنانه شکل گرفته است، گفت: از ‌همه علاقمندانی که مایل هستند به اقشار آسیب پذیر کمک کنند دعوت می‌کنیم به این رزمایش بپیوندند.

به گزارش ایسنا، ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف در قائمشهر تحت حمایت قرارگاه کمک مواسات و همدلی مومنانه قرار می‌گیرند و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا Ir۳۵۰۶۰۰۶۸۱۵۰۱۱۱۲۳۴۰۰۰۰۰۰۱ بانک مهر، بنام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران واریز و یا اقلام غیر نقدی خود را به حسینیه عاشقان، پایگاه‌های مقاومت و یا چادرهای سیار جمع آوری کمک‌ها در سطح شهرستان تحویل دهند./ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار