بهمن بوچانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: دو خط تلفن ١۴٨٠ و ١٢٣ به صورت رایگان آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان سرپل ذهاب در جهت رفع استرس و نگرانی های ناشی از شیوع بیماری کرونا است.
کد خبر: ۸۴۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 26 April 2020

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سیاست های سازمان بهزیستی در راستای ورود به مباحث حمایت اجتماعی و کنترل استرس، برافروختگی و مسائل روحی و روانی است که در دوران پسا کرونا پیش می آید. ما هم در شهرستان سرپل ذهاب در همین جهت گام برداشتیم از جمله آن می توان به توزیع بروشور و حضور در محلات و گفتگوی چهره به چهره با مردم اشاره کرد.

وی افزود: دو خط تلفن ١۴٨٠ و ١٢٣ به صورت رایگان آماده پاسخگویی به سوالات مردم شهرستان است تا استرس های ناشی از بیماری کرونا توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شود. تلاش ما بر این است که بتوانیم به اتفاق همکاران ضریب استرسی افزایش یافته را کاهش و حمایت های اجتماعی روانی لازم را از شهروندان داشته باشیم.

رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مهمترین اقدام ما در شهرستان راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک و گان ویژه مدد جویان و با استفاده از ظرفیت معلولان است.

بوچانی تاکید کرد: یک تعاونی با حمایت بهزیستی توسط مددجویان تشکیل شد که این کارگاه تولیدی روزانه ١ هزار عدد ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار مدد جویان قرار می دهد. سایر فعالیت های ما در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به اقدامات بهداشتی و ضد عفونی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تعطیلی مهدکودک ها و مراکز روزانه بر می گردد، برای بازگشایی مجدد آن ها در انتظار دستور العمل های جدید وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار