رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: در فروردین ماه امسال در یک رکورد بی‌سابقه یک میلیون و 900 هزار قطعه در مرغداری‌های گنبدکاووس برای تامین گوشت سفید جوجه‌ریزی شد.
کد خبر: ۸۴۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 27 April 2020

نادر گوگلانی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: در هر دوره جوجه‌ریزی در شهرستان گنبدکاووس به طور میانگین یک میلیون و 400 هزار قطعه جوجه‌ریزی می‌شود که در یک رکورد بی‌سابقه در فروردین امسال میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها به یک میلیون و 900 هزار قطعه رسید و ما هیچ نگرانی بابت افزایش قیمت مرغ در شهرستان نداریم.
وی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در کارخانه‌های جوجه‌کشی و نشر اخبار آن در فضای مجازی تصریح کرد: در شهرستان گنبدکاووس کارخانه جوجه‌کشی وجود ندارد و خوشبختانه این موضوع مربوط به این شهرستان نیست.

*‌ صدور مجوز صادرات 1671 تن تخم‌مرغ خوراکی به کشور عراق

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس از نظارت بر محموله‌های گوشتی خبر داد و افزود: در سال گذشته فرآورده‌های گوشتی که تاریخ انقضا آنها زیر دو ماه بود برای مراکز پرمصرف در نظر گرفته می‌شد و از چرخه مصرف‌کنندگان خانوار خارج می‌شد ولی امسال تاریخ انقضا محموله‌های بهداشتی بالای چهار ماه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به شیوع کرونا در بسیاری از کشورها و ممنوعیت صادرات خاطرنشان کرد: با نظارت بهداشتی و انجام پروتکل آن و با وجود همه مشکلات در حوزه صادرات مجوز یک‌هزار و 671 تن تخم‌مرغ خوراکی صادر و این تخم‌مرغ‌ها به کشور عراق ارسال شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار