مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اجرای نخستین جشنواره کودک قهرمان من ویژه ارسال آثار آموزشی مربیان مهد‌های کودک و والدین کودکان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 28 April 2020

برگزاری نخستین جشنواره کودک قهرمان من در زنجان

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : این جشنواره بر اساس منابع معرفی شده به مهدهای کودک با روش قصه گویی ، طراحی ، بازی ، طراحی ، کاردستی و... برگزار می شود.

هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد انسجام در ارائه فعالیت‌های متناسب به کودکان اعلام کرد و افزود: ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه هدف مهد‌های کودک اعم از کودکان، والدین و مربیان، ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان، ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعداد‌های ناشناخته خویش، بسط و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فیمابین خانواده‌ها و مربیان از دیگر اهداف اجرای جشنواره می‌باشد.

محمدی مخاطبین جشنواره را مربیان و والدین مهد‌های کودک فعال در گروه ۳ تا ۶ عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق وب سایت www.mahdportal.ir ارسال نمایند.

او افزود: آثار ارسالی در کمیته داوران استانی با حضور مجازی کارشناس مسئول امور مهد‌های کودک بهزیستی استان به عنوان مسئول دبیرخانه استانی و یک نفر از کانون توسعه و همیاری مهد‌های کودک استان و یک نفر از صاحبنظران یا نماینده مربیان برگزیده شده و در مرحله بعد در سطح کشور ارزیابی خواهد شد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان هفته دوم اردیبهشت سال جاری می‌باشد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار