مدیر اجرایی امامزاده سید الکریمان برخوار گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم بدون حضور مردم در امامزاده در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۴۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 30 April 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان علی نریمانی اظهار کرد: برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است و هرساله در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای پسندیده جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه با حضور قاریان و مردم بود.

نریمانی بیان کرد: اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت جامعه، بسیاری از مناسبت‌های اجتماعی و مذهبی که به صورت گروهی برگزار می‌شد، لغو شده است.

وی گفت: امسال با توجه به شرایط موجود مراسم جز خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری در آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان(ع) هر روز راس ساعت 16:15 با تفسیر جزء مربوطه توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر خطاط آغاز و تا ساعت 17:30 بدون حضور مردم و در محضر شهدا با قرار دادن تصاویر شهدا در صحن امامزاده در حال برگزاری است.

علی نریمانی در ادامه تصریح کرد :این مراسم از شبکه ی اصفهان و از طریق حساب های مجازی آستان در اینستاگرام و آپارات به آدرس @Sayedalkarim به صورت مستقیم و بازپخش آن ساعت ۱۲ شب از شبکه آموزش پخش می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار