مرتضی نظری‌افلاک با بیان اینکه با تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و صنعتی به دنبال ایجاد تحول در حوزه اقتصاد و بهره‌وری موقوفات استان هستیم گفت: برنامه‌ریزی صحیح و مطالعه و تهیه طرح‌های توجیهی در حوزه‌های مختلف و امکانات موجود در موقوفات هر شهرستان می‌تواند طرفیت بالقوه موجود در موقوفات استان را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در آینده، بالفعل تبدیل کند.
کد خبر: ۸۴۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 30 April 2020
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان با بیان اینکه شناسایی ظرفیت موقوفات با مدیریت جهادی، می‌تواند گام مهمی در تحقق جهش تولید در استان باشد گفت: آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها هستیم.

به گزارش فارس، نظری‌افلاک با بیان اینکه موقوفات استان همدان دارای ظرفیت‌های بالایی هستند که با شناسایی آن‌ها و مدیریت جهادی می‌توان در تحقق جهش تولید گام برداشت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های موقوفات در سال جاری باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و صنعتی به دنبال ایجاد تحول در حوزه اقتصاد و بهره‌وری موقوفات استان هستیم گفت: برنامه‌ریزی صحیح و مطالعه و تهیه طرح‌های توجیهی در حوزه‌های مختلف و امکانات موجود در موقوفات هر شهرستان می‌تواند طرفیت بالقوه موجود در موقوفات استان را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در آینده، بالفعل تبدیل کند.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها را یکی از اهداف این اداره کل عنوان کرد و گفت: استفاده بهینه از موقوفات در توسعه استان و متعاقباً اجرای نیات واقفین خیراندیش نقش بسزایی در این زمینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف از طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در امر مشارکت استقبال خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار