امام جمعه همدان گفت: نیروی انتظامی باید همان طور که در همه عرصه‌ها حضوری پر رنگ دارد، در این زمینه نیز حضوری پر رنگ داشته باشد و با مظاهر محدود روزه خواری در سطح جامعه به شیوه مناسب برخورد کند.
کد خبر: ۸۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 01 May 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان شرایط جامعه باید به نحوی باشد که گناه کردن برای افراد امری راحت نباشد، گفت: برای اصلاح برخی از معضلات جامعه، نیازمند کار فرهنگی مستمر و تخصصی هستیم.

به گزارش تسنیم، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان و رئیس مجمع امور صنفی همدان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی استان و اصناف در بحث مبارزه با کرونا و نظارت بر بازار، بر لزوم ورود دستگاه‌های فرهنگی، همانند اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی در امر فرهنگ سازی به منظور تعظیم شعائر اسلامی و نیز هم افزایی در این خصوص، تاکید کرد.

امام جمعه همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی باید همان طور که در همه عرصه‌ها حضوری پر رنگ دارد، در این زمینه نیز حضوری پر رنگ داشته باشد و با مظاهر محدود روزه خواری در سطح جامعه به شیوه مناسب برخورد کند.

وی عنوان کرد: مهم این است که تمام دستگاه‌ها به وظیفه و تکلیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به آیه ۱۱۸ سوره توبه، ابراز کرد: شرایط جامعه باید به نحوی باشد که گناه کردن برای افراد امری راحت نباشد و به نحوی فضای جامعه فراهم شود که افراد گناهکار به سمت توبه و اصلاح خود قدم بردارند.

وی با بیان اینکه موافق برخورد سلبی نیستیم، گفت: برای اصلاح برخی از معضلات جامعه، نیازمند کار فرهنگی مستمر و تخصصی هستیم.

آیت الله شعبانی اظهار داشت: شرایط جامعه باید به صورتی باشد که افراد و مومنان به راحتی درآن بتوانند زندگی و معاشرت‌های اجتماعی خود را داشته باشند و فضای جامعه آلوده به گناه نباشد.

وی با تاکید بر اینکه عزت و احترام ماه مبارک رمضان باید حفظ شود، مطرح کرد: هر چند افرادی به سبب مشکلات پزشکی و هر عذری نمی‌توانند روزه بگیرند، اما باید شرایط طوری فراهم شود که روزه خواری در ملاءعام انجام نگیرد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه سردار کامرانی صالح در مورد عملکرد نیروی انتظامی استان در بحث برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان توضیحاتی ارائه کرد و رئیس مجمع امور صنفی نیز با اشاره به آسیب‌های وارد شده به اصناف به خاطر بیماری کرونا، خواستار کمک‌های فوری دولت برای حل مشکلات موجود شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار