استاندار خوزستان خبرداد
استاندار خوزستان با بیان اینکه ۵۰۰ کیلومتر از ساخت خط لوله گوره به جاسک به شرکت لوله سازی اهواز واگذار شده است، گفت: تا کنون ساخت ۳۰۰ کیلومتر از این‌ پروژه به اتمام‌ رسیده و تحویل داده شده است.
کد خبر: ۸۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 02 May 2020

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از خط تولید و کارخانه های شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: در پروژه استراتژیک گوره به جاسک نقش بسیار مهمی به این شرکت واگذار شده است و تولید لوله نهایی از ورق تولیدشده در فولاد اکسین خوزستان، توسط شرکت لوله سازی اهواز انجام می شود.

وی افزود: خوشبختانه خط تولید این شرکت به صورت شبانه روزی و با کیفیت بسیار بالایی در حال فعالیت است. همچنین پوشش لوله ها در شرکت لوله سازی انجام می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پیش از این امکان پوشش لوله های تولیدی در شرکت وجود نداشت اما اکنون با اصلاحی که در خط تولید ایجاد شده است، می توانند پوشش لوله ها را نیز در درون شرکت انجام دهند.

به گزارش ایسنا، شریعتی عنوان کرد: نقش مهم و محوری که به شرکت لوله سازی اهواز در پروژه گوره به جاسک سپرده شده است به نحو احسن توسط این شرکت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ کیلومتر از ساخت خط لوله گوره به جاسک به شرکت لوله سازی اهواز واگذار شده است، گفت: تا کنون ساخت ۳۰۰ کیلومتر از این‌ لوله ها به اتمام‌ رسیده و تحویل داده شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تولید ورق و اسلب موردنیاز ساخت این لوله ها برای اولین بار در کشور انجام می شود، ادامه داد: آزمایشگاه لوله سازی به عنوان آزمایشگاه مرجع این کار شناخته شده است و همچنین ورق های تولیدشده در فولاد اکسین نیز باید تاییدیه آزمایشگاه این شرکت را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، شریعتی افزود: خط تولید لوله اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز یکی دیگر از کارهای ارزشمند انجام گرفته در این شرکت است. این کار با ۴ میلیون یورو هزینه در شرکت انجام شده است تا شرکت بتواند در صنایع آب و گاز مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه از شرکت گاز ایران و در مجموع از مسوولان صنعت آب و گاز کشور انتظار داریم تا سفارشات لازم را برای خط لوله اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز به این شرکت دهند و شاهد فعالیت این خط لوله و تولید آن در شرکت باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار