فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سال گذشته کارشناسان پلیس، ۵۲۷ کلاس آموزشی برای بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در مدارس سطح استان برگزار کردند.
کد خبر: ۸۴۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 02 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با مدیرکل آموزش پرورش استان، اظهار کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از معضلات اجتماعی ارتقای سطح آموزش اقشار مختلف جامعه است و ما در این زمینه در سال گذشته با همت کارشناسان آموزشی در حوزه‌های اجتماعی در مدارس سطح استان کلاس‌های آموزشی با موضوعات مختلف برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه هدف پلیس و آموزش و پرورش هدفی مشترک و برقراری جامعه‌ای بدون معضلات برای شهروندان است، افزود: در سال گذشته و در راستای اجرای برنامه‌های آموزش همگانی در مدارس سطح استان تعداد ۵۲۷ کلاس آموزشی برای بیش از ۲۶ هزار دانش آموز با موضوعات مختلف در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس برگزار گردید.

سردار یاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته معلم به آموزگاران حوزه تعلیم و تربیت ادامه داد: کارشناسان آموزش همگانی پلیس استان کلاس‌های اجرا شده را در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی (فضای مجازی به تعداد ۱۱۸ کلاس، فرهنگ ترافیک ۱۰۰ کلاس، عفاف حجاب ۵۲ کلاس، پیشگیری از نزاع و درگیری ۴۴ کلاس، مشاوره فعال ۱۷۶ کلاس و پیشگیری از اعتیاد ۳۷ کلاس) برگزار کردند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۸۹ نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ۲۷ مسابقه دانستنی‌های انتظامی اجتماعی در مکان‌های مختلف آموزشی برگزار و جوایزی به نفرات برتر نیز اهداء شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار