کد خبر: ۸۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 02 May 2020

 

تابناک/در روزهای خاموشی کلاس های درس و مدرسه ها، معلمان و دانش آموزارن از دلتنگی برای هم می گویند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دوازدهمین روز از دومین ماه بهار به نام فرشتگانی نامگذاری شده است که برای آموزش دانش آموزان سر از پا نمی شناسند و از  هر شیوه ای برای انتقال دانش خود به آن ها بهره می برند. این روز بهانه خوبی برای بزرگداشت و قدردانی از زحمات معلمان زحمتکش است. 

 در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در کشور، علاوه بر پزشکان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس با تلاش‌های بی دریغ خود در حال تلاش هستند، گروه‌های دیگری نیز بدون هیچ  مزدی سعی می کنند تا نقش خود را در این روز‌های سخت به خوبی ایفا کنند. گرچه  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل شده اند، اما همت و تلاش معلمان متوقف نشده و به صورت مجازی ادامه دارد و آن ها سعی کرده اند در این روزها هر خانه یک مدرسه شود.

نه تنها دانش آموزان امروز بلکه، مدافعان سلامت امروز که دانش آموزان دیروز این مرز و بوم هستند، قدردان  معلمان هستند و مدیون تلاش های آن هایند و در این روزها از این فرشتگان سپاسگزاری می کنند و به آن ها می گویند: آموخته های شماست است که امروز آن ها نجات بخش جان انسان ها هستند. 

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

دانش آموزان نیز  امسال به پاس تشکر از زحمات معلمان به صورت پیام‌های تصویری و ویدئویی، از جهادگران آموزشی خود قدردانی می کنند و معلمان نیز چه زیبا پاسخ این ابراز محبت ها را می دهند.

 در ادامه پای درس  تنی چند از معلمان دلسوز این سرزمین می نشنیم. شنیدن درس امروز این معلمان، با چاشنی دلتنگی همراه است، دلتنگی  از ندیدن فرزندان کلاس درس هایشان :

 همت دانش آموزان بهترین هدیه به معلمان 

زهرا حاتمی، معلم کلاس پنجم دبستان که در این روز‌های سخت کرونایی و در پی تعطیلی مدارس به صورت مجازی  به دانش آموزانش آموزش می‌دهد، گفت: بهترین هدیه‌ای که روز معلم از دانش آموزانم گرفتم، تلاش و همت آن‌ها در این روز‌های کرونایی بوده است که با تلاش و درس خواندن خود در منزل، آموزش‌های را که از طریق فضای مجازی به آن‌ها می دهم، دنبال می‌کنند.

او بیان داشت:  امسال شاگردانم با ارسال تصاویری از نقاشی‌های خود با موضوع مناسبت روز معلم، دلنوشته، پیام تبریک روز معلم این روز را برای من شیرین‌تر کرده اند.

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

 دانش آموزان سربلندی و پیشرفت خود را به معلم هدیه دهند

  جعفری مدیر مدرسه ای نیز در پاسخ به بهترین هدیه روز معلم گفت: سربلندی وپیشرفت شاگردانم در تحصیل علم، بهترین هدیه روز معلم به من است.

 او افزود: امسال فرزند دانش آموزم با دادن هدیه کوچک به من، یاد فرزندان مدرسه ام را در دلم زنده کرد.

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

  دلتنگی دیدار دانش آموزان حسرت امسال معلمان  در روز معلم 

 منصوری معلم کلاس سوم دبستان نیز در این روز‌ها،  دلتنگ دانش آموزانش شده است، او گفت: پیام رضایتمندی صددرصدی دانش آموزان و والدین از آموزش‌هایی که در فضای مجازی برای یادگیری هر چه بهتر آن‌ها ارائه می‌کردم، بهترین هدیه‌ای است که امسال دریافت کردم. 

او  بابیان اینکه با شرایط به وجود آمده دانش آموزان و اولیا، نقش معلم را در یادگیری عهده دار هستند، افزود: با توجه به شرایط به وجودآمده بهترین هدیه یک‌دانش آموز به معلم خود، انجام و پیگیری درس‌ها  و مطالعه بیشتر است. 

منصوری بیان داشت:  تفاوت زیاد امسال با سال‌های دیگر در روز معلم  برای من، ندیدن چهره معصوم و دوست داشتنی پسرهای گلم هست که  در این روز هنگام ورود من   به کلاس با گفتن  جمله خانم روزتان مبارک، خوشحالم می کردند. 

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

 امسال  با ارسال پیام های مجازی از معلمانمان قدردانی می کنیم

 دانش آموزان  نیز از ندیدن معلمانشان  دلتنگ هستند و  گرچه این روزها مدارس آن ها تعطیل شده ؛ ولی  آن ها  درس قدردانی را از یاد نبرده اند  و به پیام های قدردانی از معلمان پایان نداده اند و هماهنگونه که معلمان کلاس درس را تعطیل نکرده و  راه های دیگری برای آموزش آن ها برگزیده اند، دانش آموزان نیز برای تبریک و بوسیدن دستان معلمان، راه های دیگری برگزیده اند. عده ای با نوشتن نامه، عده ای با کشیدن نقاشی، عده ای با قرائت پیام صوتی و  رساندن این ابراز ارادت ها  از طریق فضای مجازی به معلمان از  آن ها قدردانی کرده اند.

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

یکی از دانش آموزان در تفاوت روز معلم امسال با سال‌های گذشته گفت: هرسال با تزیین مدرسه و کلاس و فراهم کردن تدارکاتی برای معلممان جشن می‌گرفتیم تا از زحمات ایشان قدردانی کنیم.

 او بیان کرد:  امسال کمی متفاوت تر از سال های قبل، قدردان زحمات معلمان هستیم و با فرستادن پیام صوتی، تصویری و فرستادن عکس، روز معلم را به آن‌ها تبریک می گوییم. 

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

ارسال هدیه ای که کاردست خود دانش آموز است، نشان از عشق و علاقه  اوست که برای ساخت آن وقت گذاشته و مقام معلمش را اجر نهاده است.

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

و باید گفت معلمان، ای انسان سازان تاریخ،  مدافعان سلامت، خبرنگاران، نیروهای مسلح، کارکنان و کارمندان ادارات، نیروهای مشاغل آزاد و  همه اقشار در هر جایگاهی مدیون آموزش های  انسان ساز شما هستند و با افتخار در مقابل شما سر تعظیم فرود می آورند. روزتان مبارک معلمان عزیز . 

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

 

پای درس دلتنگی معلمان و دانش آموزان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار