مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، از تداوم سامانه بارشی فعال در آسمان استان تا اوایل وقت پنج‌شنبه هفته‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 02 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمد خسروی در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: هوای استان تا صبح فردا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، رشد ابر، بارش باران که غالبا به شکل رگبارهای بهاری و گاهی رعد برق و احتمالا در برخی نقاط به خصوص نواحی شرقی و شمالی استان با رگبار تگرگ همراه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این شرایط سامانه ناپایدار از ظهر سه‌شنبه تا اوایل روز پنج‌شنبه جو منطقه را متاثر می‌کند که به تناوب سبب وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی تصریح کرد: وزش باد که طی ساعاتی از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شدید است به تدریج سبب غبارآلود شدن هوای استان به‌خصوص در نواحی مرزی می‌شود.

خسروی اضافه کرد: بارش در روز چهارشنبه در نواحی شمالی استان نمود بیشتری داشته که ممکن است گاهی اوقات با رگبار تگرگ هم همراه شود.

وی حمیل با حداقل پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سومار با حداقل 34 درجه سانتی‌گراد را به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دیروز و دیشب کرمانشاه به ترتیب هشت و 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار