محمدحسن اسلامی راد:
به گزارش تابناک سمنان: محمدحسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان درباره تلاش‌های صورت گرفته برای مبارزه با قاچاق، گفت: ۱۲ هزار و ۴۷۶ مورد ثبت انبار‌های استان در سامانه مقابله با قاچاق طی سال ۹۸ صورت گرفته است
کد خبر: ۸۴۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 02 May 2020

تقویت سازمان های مردم نهاد استان سمنان در اولویت است - خبرگزاری ...

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان پیش از ظهر شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه این کمیسیون در سال ۹۸، شش جلسه استانی با ۶۱ مصوبه برگزار کرده است، ابراز کرد: این کمیسیون طی سال قبل ۱۰۰ جلسه با ۶۰۵ مصوبه برگزار کرده که نسبت به سال ۹۷ با ۹۱ جلسه و ۶۴۷ مصوبه، افزایش بسیار خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۵.۵ درصد افزایش ریالی داشته است، ابراز کرد: در راستای مبارزه با قاچاق ۱۲ هزار و ۴۷۶ مورد ثبت در سامانه انبارها در سال ۹۸ صورت گرفته است.

محمدحسن اسلامی راد با بیان اینکه ۵۰ جلسه شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ۲۶۶ مصوبه در سال ۹۸ در شهرستان‌های استان برگزار شده است، افزود: در سال گذشته ۵۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف‌شده است.

اسلامی راد بیان کرد: در بحث تشکیل پرونده‌های بالای ۵۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان در استان در سال گذشته افزایش داشتیم که این مهم نشان از عزم جدی در برخورد با افراد اصلی و دانه‌درشت‌ها در بحث قاچاق کالا و ارز در استان است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با بیان اینکه در حوزه کالاهای سلامت نیز اقدامات خوبی در استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: در این خصوص ۶۴۰ مورد گشت و شش هزار بازدید صورت گرفته که‌از این موارد ۱۶ هزار و ۴۰۹ قلم کالا با ارزش ریالی یک میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی همچنین گفت: در حوزه اداره کل دامپزشکی ۱۳۴ مورد گشت مشترک و کنترل تردد در خصوص دام‌های سبک و سنگین در سال ۹۸ صورت‌گرفته است همچنین هویت دار کردن دام‌های سبک و سنگین در سطح استان انجام شد که ماحصل آن نصب ۳۷۰ هزار و ۵۰۰ پلاک دام و تهیه ۳۸ هزار پلاک دیگر برای نصب بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار