استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه جبران خسارات وارده ناشی از شیوع بیماری کرونا مستلزم تحقق جهش تولید است از مدیران می خواهیم امسال عملکردشان جهادی باشد.
کد خبر: ۸۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 02 May 2020
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشست کارگروه اشتغال که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد:امسال دو موضوع مهم یکی پسا کرونا و دیگری خسارت ناشی از آن که علاوه بر جان مردم اقتصاد را هم درگیر کرده مطرح است راه جبران خسارت سنگین قطعا تحقق شعار سال (جهش تولید) است. 

وی افزود: باید شعار امسال را جامه عمل بپوشانیم و جهش تولید را عملی کنیم بر همین اساس برنامه‌های مدونی طراحی شده لذا از مدیران محترم عضو کارگروه اشتغال خواستار عملکرد جهشی هستیم.

استاندار کرمانشاه از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در پرداختی به ۷۳۰۰ نفر مشمول بیمه بیکاری شد و تاکید کرد: لازم است بنیاد برکت در حوزه گردشگری همکاری کند و تعدادی از طرح‌ها را در این حوزه به کار گیرند.
 
بازوند ضمن قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام خاطر نشان کرد: این ستاد در بحران‌های مختلفی، چون زلزله و سیل کمک‌های زیادی به استان کرمانشاه کردند و در بحران کرونا حدود ٩ میلیارد تومان پک غذایی به آسیب دیدگان ارائه دادند. در حوزه ساخت مسکن نیز کار‌های خوبی را آغاز کردند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تفاهم نامه‌ای برای ایجاد ۱۵ هزار شغل در استان با ستاد اجرایی فرمان امام بسته شد که تا کنون امکان اجرایی ۵۶۰۰ تا از شغل‌ها فراهم شده و امکان ایجاد آن تا سقف ۱۰ هزار شغل با همکاری بنیاد برکت وجود دارد، حدود ۵۰۰ میلیارد تسهیلات برای این امر فراهم خواهد شد که در روستا‌ها بیشتر منجر به رفع مشکلات می‌شود.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار