محمد پورداود به توزیع مرحله دوم درسنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی در استان همدان اشاره کرد و گفت: این اقدام امروز در مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، انجام شد.
کد خبر: ۸۴۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 02 May 2020
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از توزیع ۴ هزار بسته آموزشی در مناطق محروم همدان طی امروز خبر داد.

به گزارش فارس، پورداود با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با خانواده شهدای حسنعلی محمدلو در همدان، محمد قاسم حاتمی در گل تپه و جابر شیرزادی در ملایر همزمان با هفته معلم اظهار کرد: هر سال در این هفته به دیدار برخی از خانواده‌های شهدا می‌رفتیم که امسال به دلیل بیماری کرونا این مهم میسر نشد.

وی گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و ما قدردان آن‌ها و نیز خانواده‌هایشان در تربیت اینگونه فرزندان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه عزت و عظمت نظام اسلامی و امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون شهدای سرافراز می‌دانیم خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با خانواده‌های معزز شهدا به ما انرژی می‌دهد؛ پدران و مادران شهدا، معلمان بزرگی هستند که چنین فرزندان شایسته‌ای را تربیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهید «محمدلو» از شهدای فرهنگی استان بار‌ها در دوران دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی شد و در نهایت در تاریخ نهم فروردین ۶۵ بر اثر اصابت خمپاره دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید گفت: شهید «جابر شیرزادی» از دیگر شهدای فرهنگی استان نیز در ۲۹ فروردین سال ۹۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید و جاویدالاثر شد.

پورداود با اشاره به اینکه معلم شهید «محمد قاسم حاتمی» در دوران جوانی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد افزود: این شهید والامقام در سوم مردادماه سال ۶۶ در منطقه عملیاتی بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

وی در ادامه به توزیع مرحله دوم درسنامه‌های آموزشی دوره ابتدایی در استان همدان اشاره کرد و گفت: این اقدام امروز در مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: بسته‌های آموزشی حوزه ابتدایی استان در راستای توسعه آموزش‌های غیرحضوری و به منظور بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از این آموزش‌ها، در قالب درسنامه‌ای برای استفاده دانش‌آموزانی که دسترسی به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما ندارند، تهیه شده است.

وی تاکید کرد: در این مرحله بیش از ۴ هزار بسته آموزشی تهیه شده در استان برای دانش‌آموزان ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار