استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به وضعیت مرز مهران اظهار کرد: با ریزی های انجام شده با مسئولان عراقی روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران به زودی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 03 May 2020

به گزارش تابناک ایلام قاسم سلیمانی دشتکی گفت: حوزه رسانه و اطلاع رسانی استان اعم از خبرنگاران، صدا و سیما، اصحاب رسانه و کنشگران فضای مجازی همه یک دل و یک صدا در برای مبارزه با کرونا سهم بسزایی در راه اندازی پویش‌های مردمی داشتند و از این بابت از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه میزان بهبود یافتگان کرونا در ایلام بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: میزان بهبود یافتگان بیماری کرونا در این استان حدود ۷۰ درصد مبتلایان است که از میانگین کشوری بیشتر است.

سلیمانی دشتکی افزود: میزان ابتلای بیماران به کرونا در استان ایلام نسبت به میانگین کشور نزدیک است اما از لحاظ تعدا مرگ و میر و درصد بهبودی در مقایسه با میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد و این یک شاخص مثبت برای استان است.

وی افزود: در کنار دولت کمک‌های خیرین و دستگاه‌های مختلف اداری هم قابل توجه و بالا بود به گونه‌ای که تاکنون حدود ۱۴ میلیارد تومان توسط خیرین و دستگاه‌های اداری کمک جمع آوری شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه همه کمک‌ها در یک سامانه مربوط به این موضوع ثبت می‌شود، یادآور شد: سمن‌ها، نهادهای مردمی، خیرین، اتاق بازگانی و بنیاد مستضعفان نیز کمک‌های زیادی کرده‌اند که این کمک‌ها در قالب پویش‌های مختلف از جمله رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی بین جامعه هدف توزیع می‌شود./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار