معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رمضان امسال بالغ بر ۸۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 03 May 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ بهرام میرزایی با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های معیشتی در فاز اول اجرای این رزمایش در استان کرمانشاه از روز گذشته (۱۲ اردیبهشت)، گفت: در این مرحله ۱۵ هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

میرزایی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، ماکارونی، خرما و... بوده و هر بسته بالای ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارند.

میرزایی ادامه داد: مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه را نیمه دوم ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خواهیم داشت که در این مرحله هم حدود ۲۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع آخرین مرحله بسته‌های معیشتی همزمان با عید سعید فطر، گفت: پیش بینی می‌شود در مجموع تعداد بسته‌های توزیعی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان به بیش از ۸۵ هزار بسته معیشتی برسد.

میرزایی در ادامه با اشاره به تلاش برای توزیع عادلانه این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، گفت: با توجه به تهیه نرم‌افزاری برای توزیع این بسته‌ها بر اساس کد ملی افراد، امید است شاهد توزیع عادلانه آن‌ها بین نیازمندان باشیم.

میرزایی با اشاره به ورود پایگاه‌های بسیج در حوزه شناسایی نیازمندان و افرادی که شغلشان را به واسطه شیوع کرونا از دست داده اند، گفت: از آنجایی که پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات به واسطه ارتباطاتی که با مردم دارند بهتر می‌توانند آسیب‌دیدگان از کرونا را شناسایی کنند، امیدواریم بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی در ادامه با اشاره به تامین نقدینگی اجرای این رزمایش از محل کمک‌های مردمی، از خیرین استان خواست برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در رزمایش "کمک مومنانه" شتاب کنند.

میرزایی گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۴۳۰ و شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۳۷۳۷۱ بانک انصار به نام جذب و هدایت کمک‌های مردمی بسیج استان برای کمک به آسیب‌دیدگان واریز کنند.

معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برپایی چادر‌ها و پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های غیرنقدی، گفت: مردم خیر استان می‌توانند ارزاقی مثل برنج، روغن و... را از طریق این پایگاه‌ها به دست نیازمندان برسانند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار