ملی پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی کشورمان گفت: این حقم نیست که پس از ۱۵ سال عضویت در تیم‌های ملی و دو مرتبه سابقه حضور در رقابت‌های پارالمپیک، هنوز برای اشتغال مشکل داشته باشم.
کد خبر: ۸۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 03 May 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛مهران نکویی مجد ، با اشاره به تعویق رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار کرد: سال گذشته پس از کسب سهمیه پارالمپیک در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ امارات، تمریناتم را با جدیت برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک شروع کردم تا در این دوره از رقابت‌ها دست پر به کشور برگردم.

وی اضافه کرد: هرچند تعویق رقابت‌های پارالمپیک زمانی اتفاق افتاد که در اوج آمادگی بودم و رکوردهایم هر روز در حال بهتر شدن بود، اما در مدت چند ماه گذشته هم که اردو‌های تیم ملی تعطیل شد، حتی برای یک روز تمریناتم را قطع نکردم تا آمادگی ام را حفظ کنم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی گفت: در این مدت با رایزنی‌های که داشتم تمریناتم را در سالن ادامه دادم، اما شرایطی که دارم در شان یک ورزشکار پارالمپیکی نیست و خیلی دردآور است که بگویم در اختیار قرار دادن و جمع کردن وزنه‌ها را همسرم برایم انجام می‌دهد.

عضو تیم ملی دوومیدانی با بیان اینکه اگر مشکلات مالی نباشد بدون دغدغه می‌تواند رکورد‌های خوبی در تمرینات ثبت کند، گفت: تا قبل از تعطیلات نوروز چندماه یک بار مبلغی را به عنوان حق الزحمه ورزشکاران پارالمپیکی به حسابم واریز می‌کردند که نه اینکه خوب نباشد، اما کافی نیست.

وی در ادامه با گلایه از مسئولین ورزش به دلیل عدم پیگیری مشکل اشتغالش، گفت: ۱۵ سال است ملی پوش هستم و در این مدت دوبار به پارالمپیک رفته‌ام که بار آخر در رشته پرتاب وزنه در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستادم، مدال‌های جهانی، آسیایی و بین المللی رنگارنگی کسب کرده ام، اما هنوز دغدغه مشکلات مالی دارم و تمام درآمدم پاداشی است که از رقابت‌های برون مرزی می‌گیرم.

نکویی مجد گفت: چند باری برای حل مشکل اشتغالم پیگیری‌هایی انجام دادم، اما بی فایده بود و به نتیجه نرسید. از زمانی که از مسابقات قهرمانی جهان که در آن سهمیه پارالمپیک را گرفتم بازگشته ام، هیچ کس جویای احوالم نشده است.

وی اضافه کرد: همه این مسائل دلخوری‌هایی را بوجود آورده و باعث شده تا حدودی از مسئولین ورزش و هیات استان ناراحت باشم.

نکویی مجد افزود: بار‌ها از کشور‌های مختلفی درخواست‌هایی به من داده شده تا به این کشور‌ها مهاجرت و برایشان مسابقه بدهم، اما به خاطر علاقه ام به کشورم و مردمم هیچگاه این کار را نکردم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار