دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از رفع تصرف ۱۲۷ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان روانسر و دستگیری ۱۴ نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شهرام کرمی ، با هشدار به متصرفان و متعرضین به اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کنونی دستگاه قضایی استان برخورد جدی و قاطع با افرادی است که به اراضی ملی دست اندازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال سودجویانی با استفاده از فرصت شیوع بیماری کرونا، تعطیلات نوروزی و به زعم کاهش نظارت‌ها از سوی دستگاه های ذیربط، تلاش‌هایی برای تصرف بخش هایی از اراضی ملی و منابع طبیعی داشتند که با انجام اقدامات به موقع آنها را ناکام گذاشتیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در این مدت گشت ها و اکیپ های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال بصورت مداوم به رصد و سرکشی از اراضی ملی و منابع طبیعی استان پرداختند تا مانع دست اندازی به آنها شوند.

وی تصریح کرد: در همین راستا طی هفته‌های اخیر 127 هکتار از اراضی ملی شهرستان روانسر که توسط سودجویان مورد تصرف قرار گرفته و اطراف آن برای تغییرکاربری حصار کشی شده بود را بازپس گیری کردیم و به منابع دولتی عودت دادیم.

کرمی اضافه کرد: همچنین در این رابطه 14 نفر دستگیر شدند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل دادیم.

وی درپایان با تقدیر از توجه دستگاه‌های ذیربط در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی، از عموم مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تصرف این اراضی در راستای حفظ حقوق بیت المال موارد تخلف را به دادسرای استان گزارش دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار