مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مسابقه سفره آسمانی و صحیفه سجادیه با همکاری صدا و سیما خبر داد و گفت: این دو مسابقه به صورت روزانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 03 May 2020

مسابقه سفره آسمانی در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در این گفت‌وگو در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی اجرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اوقاف برگزاری مسابقه با محوریت مسائل دینی است، تصریح کرد: یکی از این مسابقات سفره‌های آسمانی نام دارد که با همکاری صدا و سیما و دیگری با عنوان صحیفه سجادیه با همکاری دفتر آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.

وی همچنین از پخش برنامه زنده ویژه اوقاف از شبکه جهانی سحر با حضور علیرضا فیروزفر عضو هیأت امنای حسینیه و شاعر اهل بیت بهلول حبیبی خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده پخش می‌شود.

کرمی تصریح کرد: علاوه بر این به صورت روزانه برنامه زنده از امامزاده سید ابراهیم (ع) پخش و مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان نیز از شبکه اشراق پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ماه مبارک رمضان نیز تحت تاثیر قرار گرفت، تصریح کرد: در همین راستا در طرح ضیافت همدلی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و با تعظیم شعائر ماه رمضان، فعالیت‌هایی در حال اجراست که در همین راستا بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به توزیع بیش از 2 هزار بسته غذایی در قالب طرح ضیافت همدلی خبر داد و گفت: این اقدام با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز افق صورت گرفته است.

منبع/ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار